מכולה לפינוי פסולת בניין


פינוי פסולת בניין רלוונטי בעיקר למי שעוסק בשיפוץ או בבניה של בתים, דירות, חנויות או כל נכס נדל"ני אחר אשר נבנה מאבנים, בלוקים או בטון, על נגזרותיהם השונות. גם קרמיקה, שייש, ריצוף או חיפוי מאבן ואפילו עץ, מתכת ופלסטיק מהווים אף הם כפסולת בנייה.

כאשר בונים או משפצים, מטבע הדברים נוצרים חומרי פסולת לא רצויים, חומרים אלו הם למעשה פסולת בניין. פסולת זו יש לפנות לאתרים מורשים לצורך מיחזור או הטמנה וכן לשמירה על איכות הסביבה.

האחריות לפינוי הפסולת מוטלת על מי שמבצע את עבודת השיפוצים או על מי שעבודת הבניה מבוצעת עבורו – אדם פרטי, חברה קבלנית או יזם.

בבניה חדשה, יש צורך בהיתר בניה. לצורך קבלת ההיתר, המבקש חייב להציג בבקשתו גם הסכם עם חברה לפינוי פסולת בניין, יתירה מכך, הוא נדרש להציג גם אישור על כמות פסולת הבניה שפונתה.

פסולת הבנייה נאספת באמצעות מכולות ייעודיות לפינוי פסולת בניין ופינוי המכולה ושינועה לאתר מורשה (חשוב שזה יהיה אתר מורשה) מתבצע באמצעות משאית בשם "רמסע", לרוב הפינוי מתבצע ע"י מי שסיפק את המכולה.

מחיר השכרת מכולה לפינוי פסולת הבנייה נע בין 750 ₪ ל – 1000 ₪ וכולל גם שינוע ופינוי הפסולת לאתר מורשה.

חל איסור מוחלט על השלכת פסולת בניין במקום שאינו מיועד לכך, החוק מחמיר מאוד בנושא זה ועל אכיפתו ממונים הרשויות המקומיות באמצעות פקחים וכן מפקחים מטעם המשרד להגנת הסביבה והמשטרה הירוקה.

בכדי לשמור על איכות חיים וסביבה נקייה מבלי לעבור על החוק,  הקפידו על השלכת פסולת הבנייה רק למכולות לפינוי פסולת, ווודאו כי פסולת הבניין שלכם אכן מגיעה בסופו של תהליך לאתר מורשה.

החוק מאוד נוקשה בנושא זה עד כדי כך שמוצע פרס כספי למתעד השלכה לא חוקית של פסולת בניין.

אם אתר הבניה או השיפוץ נמצאים באזור יהוד - מונוסון - תל אביב והמרכז, באזורכם נמצאת חברה לפינוי פסולת בניין בשם "יוסי נשיא עבודות עפר", בקרו באתר האינטרנט שלהם וצרו אתם קשר. העסק שלהם הוא עבודות עפר, עבודות הריסה, ושירותי באגר, מחפרון ומיני מחפרון. ובנוסף הם מספקים גם שירותי מכולות לפינוי פסולת יבשה ומשכירים מכולות לפינוי פסולת בניין.

לחברה זו צי של מכולות לפינוי פסולת, משאית רמסע למכולות, המחיר הוגן והיחס והשירות הוא הרבה מעל המצופה ומספקים גם אישור על פינוי פסולת הבנייה לטופס 4. שווה. - מניסיון.

עד כאן להפעם,
נתראה בפוסט הבא.