אינסטלטור בחיפה



מקרה שקרה לי לא מזמן. אני גרה בשכירות בחיפה ואין לי מושג על עבודות אינסטלציה וכל דומה להם וגם לא על אינסטלטורים בחיפה. האמת גם לא בא לי להבין בזה או להתעסק עם זה, על אחת כמה וכמה במצבי חירום. באמת, תארו לעצמכם דליפה של ביוב באמבטיה או החלפת ברז בכיור שירותים. יש מי שישמח לטפל באתגר הזה לבדו ויש כמוני שמעדיפים לכל יותר להסתכל על זה מרחוק. מניסיון שלי אני יכולה להגיד שאכן מקרים ומצבים של צורך בעבודות אינסטלציה קורים לעתים רחוקות ולכן אני מרשה לעצמי לשלם לבעל מקצוע כמו אינסטלטור בחיפה שיפתור אותי מבעיות אלו.

כמו שכבר הזכרתי בהתחלה, אני גרה בשכירות בחיפה וכסטודנטית גם שכרתי דירה ישנה באזור ישן. במהלך השנה שעברה פעמיים הייתי צריכה אינסטלטור. בעל הדירה אמר לי אני אשלם אבל את תביאי את האינסטלטור ותדברי איתו. עכשיו מאיפה אני מביאה אחד כזה בחיפה ועוד יותר איך אני יודעת שלא אפול על אינסטלטור שירמה אותי.
התחלתי להסתכל על מגנטים של הדלת כניסה ופרסומים בעיתון המקומי של חיפה והקריות. לא ידעתי לבחור דיברתי עם כמה וכולם נשמעו לי אותו דבר. לחברי הסטודנטים לא היו המלצות קונקרטיות. אז בסוף הלכתי לאינטרנט ועשיתי חיפוש רגיל בגוגל. גם כאן התקשרתי ודיברתי עם כמה בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.

המצב הראשון שהייתי צריכה עזרה הוא החלפת ברז באמבטיה והדוש שלו. קניתי חדש אבל לא היה שום סיכוי שאתחיל לפרק את הישן ולהרכיב את החדש. מצאתי אינסטלטור בחיפה שדווקא היה קרוב לאזור מגוריי. הוא בא פירק, הרכיב, הסביר. באמת רק נשאר להתחיל להשתמש. במצב השני כבר היה מקרה חירום. יום חופשי אחד שהייתי בבית ולמדתי למבחנים. התחיל לדלוף משהו מתחת לכיור מטבח, פתחתי את דלת ארון הכיור ותוך שניות כל הרצפה במטבח הייתה רטובה. הדבר האוטומטי שעשיתי זה להתקשר לאינסטלטור ההוא שהיה אצלי אז. הוא הגיע יחסית מהר, ישר ניגש לבדוק במה מדובר ומה קרה. הוא החליף איזה חלק מהצינורות שמתחת לכיור והנזילה פסקה.
אני חייבת לציין שהוא היה מאוד אדיב ומקצועי ולקח מחיר הוגן וסביר. איך אני יודעת? כי בדקתי אחר כך באינטרנט מה אמורה להיות העלות לעבודת אינסטלציה מסוג זה שאינסטלטור בחיפה אמור לקחת.

אם אתם גרים בחיפה והקריות ונמצאים במצב שלי שצריכים פרטים של אינסטלטור בחיפה טוב ואמין, אז מהניסיון שלי אני בהחלט יכולה להמליץ על דורון רבו אינסטלטור בחיפה מצויין!
אינסטלטור בחיפה
אינסטלטור בחיפה