חבילות סלולר וחברות סלולר


אז יש לי חבילת סלולר. אני מדבר ושולח הודעות וכמובן גם גולש באינטרנט בשימוש סביר וממוצע. כמו הרבה מאיתנו אני משתמש בסלולרי כבר יותר מעשר שנים. תמיד בוחר ומשווה בערך 3 חברות סלולר לפני הבחירה הסופית. תמיד כמה חודשים לאחר ההצטרפות פתאום אני רואה שיש חבילות סלולר יותר טובות. זה קורה להרבה מאיתנו אבל לא תמיד מחליטים לעשות מהלך בנוגע לכך אלא פשוט מחכים שנה בערך ואז עוד פעם אותו סיפור להחליף חבילות סלולר.


אני כל פעם נזכר איך בעבר כמעט 3 שנים היה צריך לחכות כדי להחליף מסלול או מכשיר, וגם אז חברות סלולר לא היו משחררות אותך. לפעמים היינו מחליפים חבילות סלולר ובכל מקרה נשארים באותה חברה, כי היו כל מיני קנסות עזיבה ודמי שינוי תוכנית וכדומה. לשמחתנו היום אפשר לעבור מתי שרוצים ולמי שרוצים ולהחליף מסלולים בתדירות גבוהה יחסית בלי לשלם על כך. לא מזמן הייתי בקניות בסופרמרקט והציעו לי להצטרף לתוכנית שמכל הבחינות באמת משתלמת יותר ממה שיש לי, אבל חשדתי מתוך הרגלים ודעות ישנות. בדיעבד לא היה סיכון אלא סיכוי לרווח טוב יותר. כך הבנתי שכדאי לי למצוא מסלול אחר ממה שהיה לי.

אז עשיתי רשימה של הדברים החשובים בבחירה והצטרפות לחבילה חדשה: שיחות לחו"ל, אינטרנט, כמות קווים, עלות הסים, שירות ותמיכה, תדירות שינוי המחיר. הכי חשוב לי באופן אישי היה נפח הגלישה. אני נוהג לעשות הרבה פעולות באינטרנט הסלולרי, מה לעשות זה נוח וזמין. מחשבון הבנק וקניות ועד לסרטים או מוסיקה בדרך הביתה מהעבודה. אני מקפיד שיהיה לי כ9 ג'יגה בתוכנית. להורי המבוגרים למשל אין בכך צורך והם מצליחים להוזיל את חבילות סלולר שלהם.

בסופו של דבר הגעתי למצב שבחצי שנה האחרונה החלפתי 3 חברות סלולר ו3 חבילות סלולר שונות. למה?
כי גרתי באזור מסוים בארץ והייתי מנוי אצל ספק סלולר מסוים הרבה זמן. הבנתי שיש חבילות זולות יותר ולכן באמת בדרך קלה באינטרנט פשוט עברתי מסלול. לאחר חודשיים עברתי אזור מגורים והתחילו להיות לי בעיות קליטה, אז עברתי לחברת סלולר אחרת. השליח הביא לי את הסים הביתה והנה אני בחברה אחרת. מה הפלא וחודש לאחר מכן התקשרו והציעו לי הצטרפות לחברת סלולר אחרת עם מבצע של יותר מקו אחד. זה באמת יותר משתלם לזוג, למשל במקרה שלי. התמקחתי להגדיל את חבילת הגלישה. אז עברנו ושוב שינינו חבילות סלולר וחברות סלולר בתהליך פשוט וללא שום איומים וקשיי התנתקות. עכשיו יש לי נפח גלישה גדול יותר וקליטה טובה.

אני רוצה לומר לסיכום שפעם על מנת לעשות פעולה בנוגע לחבילות הסלולר שלנו היינו מתקשרים לחברות הסלולר ומחכים דקות ארוכות למענה של נציג ומועברים בתוך התפריט של המענה הקולי. היום נכנסתי לאתר האינטרנט של הספק שמעניין אותי וראיתי מה רלוונטי לצרכים שלי, אחר כך פשוט הייתי אמיץ מספיק להיות ספונטני ולא להתקבע על החברות הגדולות.

כרגע אני מנוי אצל 019 מובייל - חבילות סלולר ובהחלט בודק מדי פעם מה ההצעות המשתלמות הקיימות שיש בשוק.


חבילות סלולר חברות סלולר
חבילות סלולר חברות סלולר