מוניות רחובות והסביבה


נסיעה במונית צריכה להיות רגועה ובטוחה ועם זאת כן להגיע בזמן ליעד המבוקש. לא מעט נהגי מוניות נוסעים מהר ולא תמיד שומרים על כללי הבטיחות. הרבה פעמים נסעתי במונית והנהג פשוט טס כדי להספיק להגיע בזמן. ממש לא מזמן הייתי צריך לנסוע מראשון לציון לנתב"ג והדרך הכי טובה הייתה לבחור במוניות ברחובות. יש כמה תחנות מוניות ברחובות ואני בחרתי את זאת שהכי קרובה למקום מגוריי, גם מניסיון של נסיעות קודמות וגם מהמלצה של שכן שלי שנוסע הרבה לחו"ל ולכן יצא לו לא מעט פעמים להשתמש ולנסות את תחנת מוניות ברחובות.


אז כרגיל ארזתי את הדברים והתקשרתי לתחנת המוניות להזמין מונית. אמרו לי תוך 8 דקות תגיע מונית. זה היה מספיק זמן כדי לשים מעיל, לקחת את התיק ולרדת ללובי של הבניין. נסיעות קודמות שלי כאמור לא היו חוויות חיוביות. להפתעתי הפעם הייתה חוויה מתקנת. הנהג הגיע עם מצב רוח טוב, מונית נקייה ומתוחזקת. שאל אותי אם אני רוצה מזגן, איזה סוג תחנה ברדיו והתחלנו לנסוע. מאחר וזאת הייתה נסיעה בינעירונית ובנסיעה כזאת אפשר לבחור בהפעלת מונה או מחיר קבוע מראש. הוא שאל אותי ובחרתי במונה.

הוא לא היה צעיר אבל גם לא מבוגר מדי. היה מאוד סבלני, מנומס ורגוע. בזמן הנסיעה נראה היה שמאוד חשוב לו לציית לחוקי התנועה והוא אותת, עצר, נתן זכות קדימה בכל פעם שהיה צורך. ראיתי במד מהיר שהוא לא טס ונוסע בגבולות המהירות המותרת. במהלך הנסיעה קצת דיברנו על החדשות של היום ובמיוחד על המזג אויר הגשום של הימים האחרונים. ברגע שהוא שאני לא מעוניין להעמיק את השיחה הוא סיים ולא הציק לי יותר בשאלות. זה היה מאוד נוח כי סך הכל הייתי קצת עייף ובאמת רציתי נסיעה שקטה.

הגענו לנתב"ג בנסיעה נינוחה, בטוחה ובדיוק בזמן שהייתי צריך. הנהג גבה מחיר לפי החוק ונתן לי קבלה. החלטתי לשמור את הטלפון של תחנת המוניות ברחובות הספציפית הזאת שהנהג הזה עובד אתה.

אני מספר את המקרה הזה כי ממש נהניתי בנסיעה והיא ענתה על כל הציפיות שלי. ממליץ לכם לנסות את מוניות רחובות ולראות בעצמכם על מה אני מדבר.