קליפ בת מצווה


חגיגת הבת מצווה הוא אירוע מיוחד שמשאיר זיכרונות מדהימים עם משפחה וחברים לכל החיים. זאת המסיבה המשמעותית הראשונה שהיא לכבוד כלת הבת מצווה. התלבטנו רבות איך לבצע אותה ואיפה ובאיזה קנה מידה להשקיע בהפקה של האירוע. היו מספר אפשרויות ששקלנו, כמו מסיבה מושקעת באולם אירועים, חגיגה מצומצמת עם המשפחה במסעדה טובה או אולי בכלל מסיבה אצלנו בחצר הגדולה שבבית. ידענו שיהיו לא מעט אורחים. בני משפחה גם יחסית כאלה שנחשבים לרחוקים, חברים מהכיתה והחוג מוסיקה. לכל אופציה היה את היתרונות משלה. רצינו שיהיה שמח וכיף ועם זאת מרגש כי בכל מקרה שוב מדובר על אירוע בת מצווה ולא פשוט מסיבה גדולה אחרת.

ההחלטה התקבלה על מסעדה טובה ונחשבת שידועה ברמה הגבוהה של האוכל שלה. סגרנו מקום והבאנו תקליטן לניגון מוזיקת רקע מתאימה. היה נראה שהכל בסדר, אבל בכל זאת כולנו הרגשנו שחסר משהו שירגש. הבנו שאין משהו ויזואלי שיפעים את האורחים, יצחיק וירגש..
ואז גילינו את קליפ בת מצווה. סרטון וידאו קצר של כלת הבת מצווה וחברים או בני משפחה או גם וגם. תלוי בתסריט ובעלילה. רצינו שבסרט יופיעו בני המשפחה ונעביר יום כיף של צילומים.
אחרי כמה המלצות מחברים שעברו חוויה דומה בחרנו בחרת הפקות עם תסריטאים וצלמים מקצועיים.

זאת היתה אחת החוויות המדהימות שעברנו כמשפחה. יצרנו קליפ בת מצווה, אבל למעשה יצרנו יום שלם של זיכרונות. כל אחד מאיתנו גילם דמות אחרת ובעצם התנהג שלא בהתנהגות הרגילה שלו. זה היה מאוד מעניין ומהנה. לבדנו תלבושות מתאימים ודקלמנו טקסטים קצרים.
חברת ההפקות הוסיפה אפקטים הוליוודיים ועריכה מאוד מקצועית. קיבלנו קליפ בת מצווה איכותי כמו שרואים בקולנוע. בדיוק מה שרציתי. האורחים מאוד שיבחו את הרעיון של הסיפור והקליפ בת מצווה הפך לשיא של הערב.

העלינו אותו לפיסבוק כדי שאנשים שלא הצליחו להגיע גם יוכלו להנות מהקליפ. התגובות היו כייפיות ומאוד מפרגנות. קיבלנו למעשה מזכרת וידאו שעוד כמה שנים נוכל לשבת בסלון ולהנות שוב ולצחוק כל המשפחה יחד.

את הקליפ בת מצווה הפיקה חברת YouClip ואנחנו שמחים שהשיא של האירוע היה בידיהם המקצועיות.

קליפ בת מצווה
קליפ בת מצווה