בר מים

שתיית מים היא מאוד חשובה לבריאות ולמצב הכללי שלנו. בישראל יש יותר חודשים חמים מאשר קרים וכתוצאה מכך כמובן אנחנו רוצים וצריכים יותר לשתות, ועדיף מים ולא משקאות ממותקים וכל הדומים להם. ברירת המחדל היא לשתות ממי הברז. הבעיה היא שהמים בברז לא הכי איכותיים, ויש כאלו שיגידו גם שלא ממש טעימים.
קיימים מספר אלטרנטיבות כמו בקבוקים שקונים בחנויות וסוחבים הביתה או לעבודה, בקבוקים גדולים במתקני מים שנציג חברה בא להחליף פעם בתקופה מסוימת, מיני בר ובר מים למינהם, מתקני טיהור מים מתחת לכיור או על הברז וכדומה.

לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות. העלויות שונות, החיסכון במשאבים שונה, אפילו עניין העיצוב נלקח בחשבון. הסדר יום המודרני שלנו עמוס במטלות ומשימות והרבה פעמים אנחנו נוהגים לדחות ולדלג על דברים שחשובים לבריאות שלנו. שתיית מים הרבה פעמים מוזנחת ולא מייחסים לה מספיק חשיבות עד שמתחילים לסבול מכאבי ראש.
תחשבו בעצמכם אם מים נקיים וצלולים זמינים בלחיצת כפתור פשוטה במקום נוח ויפה שכיף לנו לגשת אליו ובסופו של דבר להנות משתיית מים שגם טעימים לנו יותר ממי ברז, לא תשתו יותר?

בר מים מספק בדיוק את כל הדברים האלו ויותר. המכשיר כולל מסננים מתקדמים טכנולוגית שמטהרים אבנית, חיידקים, כימיקלים שונים ויש דגמים שאפילו מנקים ממתכות מיותרות. החיישנים מודדים כל כמה זמן את טמפרטורת המים ומחממים בהתאם להגדרות הטמפ' הרצויה שהגדרנו בלוח הבקרה. לציבור השומר שבת יש פונקציות שמאפשרות להנות מהמים הנקיים של בר מים ולא לחלל שבת למען כך. שימוש בבר מים מבטא חיסכון כספי ופיזי מאחר ולא צריך לסחוב בקבוקים מחנויות ולהוציא כספים כל חודש להחלפת המסננים כמו בכדי מים עם פילטרים למשל.

מכשירי הבר מים של ימינו מאוד מושקעים מבחינה עיצובית. רבים מאיתנו חושבים בעת הרכישה איזה דגם יתאים יותר טוב לעיצוב הקיים בחדר המטבח שלנו או המטבחון במקום העבודה. כשיש מכשיר יפה ומתקדם יש עניין לגשת להשתמש בו ולהנות מכלים שהוא מציע לנו.

כל אלה בהחלט תורמים לרצון לצרוך יותר מים במיוחד כאשר יודעים שמקבלים תמורה יותר איכותית, חוסכים במשאבים והכי חשוב משפרים את מצב הבריאות.


בקרו באתר מי הטבע לעוד מידע ובחרו את הדגם בר מים המתאים לכם ביותר..